Google-Docs

Google-Docs

неділю, 20 січня 2013 р.

Знайомство з Сервісами ВЕБ 2.0


Знайомство учителів, учнів Макарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 з Сервісами ВЕБ 2.0

З 3 по  29  Вересня 2013 року в Макарівській ЗОШ кипіла робота: всі учителі нашої  школи  знайомилися з сервісами Веб 2.0. Дізнавшись багато цікавого, я вирішив познайомити з цими сервісами учнів нашої школи. Педагоги та учні  познайомилися з мережними щоденниками - блогами, соціальними закладками, гео- та фотосервісами та ін.. Педагоги висловили свої думки:
Чому ж сервіси ВЕБ 2.0 називаються соціальними?
Це мережеві сервіси, які дозволяють користувачам не тільки подорожувати по мережі Інтернет, але і спільно працювати і розміщувати текстову і медіаінформацію. У цьому визначенні головні слова - «спільно працювати». Вже не цікаво викладати різну інформацію в Інтернет, не знаючи потрібна вона комусь чи ні, набагато цікавіше створювати колективний інформаційний простір, який підлягає обговоренню, критиці і видозміні, тобто навчання відбувається завдяки обміну знаннями і можливості подивитися на подію з іншої точки зору. Таким чином спільна робота починає формувати мережеві співтовариства людей за певними характеристиках. Як гооврять, досить спостерігати...

Де в роботі педагоги ви бачите можливість використовувати сервіси ВЕБ 2.0?
  • блоги:
    • при плануванні роботи;
    • при підготовці до засідань;
    • для обговорення питань;
    • для проведення опитувань;
    • для оголошень;
    • створення електронного портфоліо вчителя;
    • можливість надавання консультацій;
    • робочі та особисті нотатки.
    • проведення анкетування.
  • Вікі
    • створення регіональних освітніх проектів з багатим інформаційним середовищем;
    • можливість прийняти участь у наповненні інформаційного середовища як вчителів;
    • відображеня процесу роботи;
    • надання методичної допомоги;
    • створення словника, глосарію, наприклад, термінів з інформатики
    • обговорення в міні-групах
  • Соціальні закладки
    • Створення каталогів посилань на веб-ресурси для вчителів, керівників.
    • Використання існуючих закладок в професійній діяльності педагогів.
  • Мережеві офіси
    • візитки.
    • звіти про діяльність.
    • презентування досвіду роботи вчителів
    • алгоритм виконання завдання, інстукції для роботи.
  • Сумісне збереження медіафайлів
  • створення фотоальбому.
  • аналіз та структурування медіаматеріалів з предмету
  • створення портфоліо вчителя
  • Геосервіси
    • просто цікаво подивитися та місця, в яких ти народився, виріс, навчався, подорожував...
На питання "Чи будете Ви використовувати веб-сервіси в своїй роботі з учнями" відповідь вчителів  була одноголосна: Так! Так! І тільки так! Для учнів стануть до вподоби блоги, без сумніву - геосервіси. Для вчителя дуже корисним буде сумісне збереження документів, блоги, закладки, фотоальбоми.

Ну а мені особисто сподобався такий сервіс, як блог. Ви запитаєте: чому? Мабуть тому, що дає можливість вирішити багато педагогічних задач, надати суттєву допомогу в роботі методичного об'єднання, його використання надає досить багато можливостей як для вчителя, так і для просто "Людини".

А ще мені хочеться Вас запросити на MyHeritage.com – найбільшу в світі сімейну мережу. Там ви отримаєте можливість безкоштовно створити родове генеалогічне дерево з фотографіями, описати важливі віхи свого життя чи життя родичів, запросити їх в свою спільноту, надати можливість спільно створювати та редагувати родове дерево. Це дуже захоплююче...

Оскільки час сплинув дуже швидко, а питань залишилося ще багато, було вирішено провести практичні заняття з теми "Сервіси Веб 2.0". Вчителі отримали домашнє завдання  черговий заряд енергії.

Хочеться виразити слова вдячності всім колегам, учням нашої школи які прийняли участь в цьому засідання.

Вчитель Інфоматики Макарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 
Мейсар С.Ф. 

Немає коментарів:

Дописати коментар