Прогрес не питання швидкості, не питання наявності,
це –
питання напрямку «Від переконання в тому, що це
необхідно,
треба перейти до
переконання, що це – можливо…»
Норберт
Вінер
Сучасну освіту навряд чи вже можна уявити без глобальної мережі: блогів, соціальних мереж, хмари сервісів будь-якої пошукової системи (Яндекс, Google і т.д.), Вікіпедії і подібних їй ресурсів.
Технології Web 2.0 міцно закріпилися в нашому повсякденному житті як засоби комунікації (соціальні мережі: Facebook,
Twitter, Вконтакте), швидкого пошуку потрібної інформації, засоби «колективного авторства» (Wiki, блоги).Сьогодні новий контент створюється мільйонами людей. Вони, як мурахи в загальний мурашник, приносять у мережу нові тексти, фотографії, малюнки, музичні файли. Завдяки розвитку мережних сервісів
ми маємо можливість спостерігати інтелектуальну діяльність інших людей не в умовах
експерименту,не надокучаючи їм питаннями. Ми можемо тепер не тільки читати
тексти і звіти, що вони пишуть, але і спостерігати, як вони шукають інформацію,
класифікують створене і знайдене, можемо використовувати і копіювати невеликі
фрагменти дій, які щодня виконують у мережі інші люди.
У результаті повторення простих операцій ми поступово переймаємо способи
діяльності людей, які вміють і знають більше, ніж ми.
Таким чином, значна частина сервісів мають властивості, що дозволяють ефективно
використовувати їх у навчальному процесі практично на всіх рівнях. Великою
перевагою сервісів WEB 2.0 є їхня доступність, дружність і безкоштовність.
Глобальна мережа Інтернет надає значні можливості для вивчення інформатики.
Інтернет у моїй роботі виступає у ролі джерела інформації, яку я можу знайти у
мережі і застосувати її у професійній діяльності; у ролі помічника, який
допоможе відпрацьовувати деякі навички on-line, організувати спілкування на
уроці у реальному часі або по електронній пошті, залучити учнів до проектної
діяльності, конкурсів, олімпіад; інструмента, за допомогою
Таким чином, значна частина сервісів мають властивості, що дозволяють ефективно
використовувати їх у навчальному процесі практично на всіх рівнях. Великою
перевагою сервісів WEB 2.0 є їхня доступність, дружність і безкоштовність.
Можливості технології Web 2.0 я широко застосовую у своїй педагогічній практиці
для ефективного навчання інформатиці:
- Використання мережевих спільнот для вільного розповсюдження
матеріалів, які можна використовувати в навчальних цілях. Особливо
Немає коментарів:
Дописати коментар