Google-Docs

Google-Docs

пʼятниця, 27 квітня 2012 р.

Модель-11 Рефлексія

З усього того, чому я навчався  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде більш поглиблене використання інтернет технологій, працювати у парах, групах та використання обговорення рефлексії всьго пройденого матералу.
Мені дуже приємно і я радий що саме ці курси ціленаправили мене у використанні інтернет технологій, та використання більш поглибленої методики викладання.
Вітаю всії учасників  з успішним завершенням тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»! Спасибі нишим самим основним керуючим цього тренінгу а саме це наші тренери:
  •  Скрипка Ганна Володимирівна
  • Шевчук Лариса Петрівна 
  • Мені приємно було співпрацювати з ними..

Немає коментарів:

Дописати коментар